Thursday, October 15, 2009

Perasmian Persidangan Umno


SOKONGAN…Naib Ketua Umno Penampang Hasnol Datuk Ayub bersama-sama dengan Ketua Umno Pensiangan Datuk Ghani Yassin turut hadir mendengar amanat dari presiden.

CERIA….kepimpinan Umno Sipitang Datuk Haji Sapawi Haji Ahmad, Ketua Penerangan Umno Sipitang Haji Ahmad Bujang dan Timbalan Ketua Bahagian Umno Sipitang Kamarlin Haji Ombi member perhatian terhadap ucapan dsar presiden.

BERSEMANGAT…barisan kepimpinan Umno Kimanis Datuk Anifah Haji Aman, Datuk Karim Bujang dan Datuk Haji Mohd Arifin Mohd Arif turut bersemangat ketika mendengar ucpan dasar presiden parti.

MANTAP...Sebahagian barisan perwakilan Umno Sipitang yang menghadiri persidangan tersebut

SANJUNG...Kelihatan permerhati Umno Beaufort Haji Fazli Abdullah sedang merenung dari dekat potret Presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak yang terletak di aras 4, Bangunan PWTC.

SEPERTI tahun-tahun yang sudah, Umno bahagian dri Sabah adalah antara perwakilan yang turut hadir bagi memeriahkan lagi Perhimpunan Agung Umno di Pusat Dagangan Dunia Putra, Kuala Lumpur yang bermula 13-16 Oktober.
Penyertaan dan kehadiran Umno Sabah itu tentunya memberi makna khususnya ke arah mempertingkatkan lagi semangat juang bagi meletakkan Umno terus relevan dan terus menjadi parti harapan rakyat sepertimana yang dinyatakan oleh presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak.
Share |