Thursday, November 24, 2011

Sumbangan Baju (Vest) Untuk Persatuan Kebudayaan Lundayeh Sabah



Kelihatan Zulkefli mewakili Ahli Parlimen Sipitang Datuk Sapawi Ahmad menyampaikan sumbangan 100 baju (Vest) kepada Timbalan Presiden PKLS Raymond Isak Uta di majlis tersebut.

Kelihatan Pegawai Khas Ahli Parlimen Sipitang Zulkefli Ahmad dan Timbalan Presiden PKLS bersama ahli rombongan merakamkan kenangan sejurus penyerahan baju (Vest) di majlis tersebut.

SUMBANGAN…Ahli Parlimen Sipitang Datuk Sapawi Ahmad telah menyampaikan sumbangan baju (Vest) kepada rombongan Persatuan Kebudayaan Lundayeh Sabah (PKLS) yang memenuhi undangan ke perayaan Irau Rayeh Dayak Lundayeh, Kalimantan Timur (KALTIM), Indonesia di Melinau pada 25 hingga 28 November ini.

Rombongan yang disertai oleh 100 ahli Persatuan Kebudayaaan Lundayeh Sabah daripada seluruh Sabah itu telah melahirkan rasa kegembiran dan berterima kasih dimana sumbangan itu diserahkan oleh Pegawai Khas Ahli Parlimen Sipitang Zulkefli Ahmad kepada Timbalan presiden Persatuan Kebudayaan Lundayeh Sabah Raymond Isak Uta pada majlis ringkas di Esplanade Sipitang pagi kelmarin.

a)

b)




Share |